tiistai 1. joulukuuta 2015

Kolmesti samaa...

Otinpa tänä aamuna tarpeeseeni Wislöffin rukouskirjasta umpimähkään luettavaa... Ensimmäinen teksti ei tuntunut sopivan yhtään minun tarpeeseeni. Eikä tuntunut sopivan toinenkaan, joka jae oli yhteensopiva ensimmäisen kanssa. No, otinpa vielä kolmannenkin... ja jälleen jakeessa oli samaa asiaa kuin aiemmissakin. Olin hieman pettynyt, sillä odotin jotain toisenlaista ... rohkaisua.

"Jauhot eivät loppuneet ruukusta, eikä öljyä puuttunut astiasta, sen Herran sanan mukaan, jonka hän oli Elian kautta puhunut." 1 Kun. 17:16

" Herra avaa sinulle rikkaan aarrekammionsa, taivaan, antaaksesi sinun maallesi sateen aikanansa ja siunatakseen kaikki sinun kättesi työt..." 5 Moos. 28:12

"Minun Jumalani on rikkautensa mukaisesti täyttävä kaikki teidän tarpeenne kirkkaudessa Kristuksessa Jeesuksessa." Fil. 4:19

Vaikka olin ensin pettynyt, olin kuitenkin ihmeissäni siitä, että kolmesti samaa asiaa.... En tiedä miksi nämä jakeet tulivat, jää nähtäväksi, mutta nämä sittenkin vähän rohkaisivat minua. Ehkä sinäkin saattaisit saada niistä jotain...

2 kommenttia:

  1. Mulle tuli turvallinen olo. Olen tässä murehtinut miten taas sais rahat riittään laskuihin ja ruokaan. Kun tänään tuli vielä lisä kulu, kivi auton ikkunaan niin paha, että on pakko korjata. Nyt on turvallinen tunne kaikki järjestyy, en tosin tiedä kuinka mutta hyvin kuitenkin. Kiitos sinulle ja uskon sinunkin saavan voimaa ja siunausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos että kerroit tämän. Se olikin sitten varmaan sinulle. On kyllä heti helpompi olla kun voi uskoa, että kaikki järjestyy. Vaikka ei vielä itse tiedäkään kuinka se tapahtuu.

      Poista