sunnuntai 18. kesäkuuta 2017

Mitä luvattiin ja mitä meidän osallemme jäi



 Meille luvattiin:


"...minä olen teidän kanssanne joka päivä..." Matt. 28:20
"...minä tahdon auttaa sinua..." Ps 50:15


 Mitä meidän osallemme jäi:

"Älkää... murehtiko huomisesta päivästä..."  Matt. 6:34
"Älkää mistään murehtiko..." Fil. 4:6

 ...vaan
 
"... avuksesi huuda minua hädän päivänä... ja sinun pitää kunnioittaman minua"
  Ps 50:15
" ...kaikessa saattakaa pyyntönne  rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi..." Fil. 4:6


...ja niin

"..Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa." Fil. 4:7


                                                

2 kommenttia:

  1. Nämä ovat ihania lupauksia! Ja kaiken lisäksi totta! Ihanat kuvat muuten myös, varsinkin nuo pihlajanmarjat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarvitsin niin itse näitä lupauksen sanoja varsinkin eilen, kun alkoivat taas huolet liikaa pyöriä mielessä.
      Etsin oikein vartavasten noita pihlajanmarjoja jutun loppuun, ja meni tovi ennenkuin löytyivät jostain vanhasta jutusta:)

      Poista