keskiviikko 22. marraskuuta 2017

Lohdutusta Isältä

"Sinä onneton, myrskyn piiskaama, sinä jota kukaan ei lohduta!" 
                                        Jes. 54:11 


"Juuri tältä minusta tuntuu, Herrani Jeesus Kristus. Olen onneton, kuin myrskyn piiskaama, eikä mikään tuo minulle lohdutusta. Katson sinuun ja pyydän sinua olemaan minulle armollinen. Jos mahdollista, ota tämä paino pois ja anna minulle jälleen lohdutus sinun läheisyydessäsi. Kiitos, että saan tulla luoksesi etkä sinä heitä pois. Kiitos, että olet kärsivällinen, vaikka olen huono kestämään mitään ongelmia elämässäni. Helposti valitan ja menetän toivoni. Mutta sinä olet luvannut, että saan tulla luoksesi niin kuin lapsi lähestyy isäänsä: odottaen kaikkea hyvää ja luottaen rajattomiin mahdollisuuksiisi auttaa. Kiitos, että jokainen onneton, myrskyn piiskaama ja lohduton saa tulla luoksesi - sinä suorastaan pyydät meitä tulemaan. Minäkin tulen. Vaikka myrsky piiskaisi, en ole enää onneton, sillä sinä olen saanut sinulta lohdutuksen."

Näin Juha Vähäsarja kirjassa Joka päivä armon suojassa.

2 kommenttia:

  1. Onneksi Herra on kanssamme joka päivä, niin Hän on luvannut. Näillä hetkillä mies menee lääkäriin kuulemaan imusolmuke-tulokset. En nyt ole mukana,kun hänellä oli sitä ennen "keikka" Vantaalle. Toivotaan ettei mitään ole ollut niissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina saa itseään muistuttaa tuostakin tosiasiasta, ettei meitä jätetä oman onnemme nojaan. Onneksi niitä lupauksia saadaan Raamatusta lukea, eikä pelkän oman muistamisen varassa tarvitse olla. Toivottavasti miehesi tulokset olivat hyvänkuuloisia!

      Poista