torstai 22. kesäkuuta 2017

Päämäärästä ja matkallaolosta tietoisena

Paavalilla oli päämäärä kirkkaana mielessä ja hän keskittyi siihen.

"Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna." 1 Kor. 2:2

"Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!" Gal. 6:14

"Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuken, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että  voittaisin omakseni Kristuksen"  Fil. 3:9

"...vaan minä riennän sitä kohti, että sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut." Fil. 3:12

"...mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa." Fil. 3:13-14



4 kommenttia: