maanantai 15. toukokuuta 2023

Katson sinun taivastasi/Hänen siipiensä alla!

Katson sinun taivastasi ja itseäni
Sinun sanaasi lukiessa...
Armahda minua!

En minä ole viisas, en ahkera,
vaan kaikkea muuta.
Anna minulle uusi, vahva henki.

Mikä onkaan ihminen,
kun hänestä niin lukua pidät,
häntä tarkastat ja arvioit.

Kelvottomaksi minut havaitset,
vanhurskautenikin kuin 
saastainen vaate.

Mutta etkö Sinä tullut juuri syntisiä pelastamaan?!
Astuit taivaasta alas, kuolit tähtemme ✝️
ja jälleen menit taivaaseen.

Ja tulet sieltä vielä takaisinkin, noutamaan meitä.
Sinä, Jumalan rakas Poika, joka olet kuin Isäsi.
Sinussa näemme, millainen Isäkin on. ❤️



"Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat"  Malakia 4:2  (3:20  KR-92 käännöksessä)*

"Kertokaa tästä riemuiten, kuuluttakaa, viekää viesti maan ääriin asti. Sanokaa: "Herra on lunastanut palvelijansa Jaakobin vapaaksi." Jes. 48:20 KR-92

☀️☀️☀️

---
*Malakia kirja: v. 1992 käännöksessä ei ole ollenkaan lukua 4, vaan jakeet 19-24  luvussa 3, ovat ne, jotka vanhemmassa käännöksessä  ovat lukua 4. Minulla ainakin yhdessä vanhan käännöksen Raamatussa oli lukuun 4 painettu jakeissa sulkeisiin myös jaenunerot 19-24 osoittamaan, että niinkin se voisi olla.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti