maanantai 27. maaliskuuta 2023

Jumalan huolehdittavana!

Joskus on tilanteita, jolloin me erityisesti kaipaamme vakuutusta siitä, että Jumala huolehtii meistä. 

"älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; 
älä arkana pälyile, sillä minä olen

 sinun Jumalasi; 

minä vahvistan sinua, 
minä autan sinua, 
minä tuen sinua 

vanhurskauteni oikealla kädellä." 
Jes. 41:10 


Tuota edeltävät jakeet:

"Mutta sinä Israel, minun palvelijani, sinä Jaakob, jonka minä olen valinnut, 

Aabrahamin, minun ystäväni, siemen,

jonka minä olen ottanut maan ääristä ja kutsunut maan kaukaisimmilta periltä, jolle minä sanoin: "Sinä olet minun palvelijani, sinut minä olen valinnut enkä sinua halpana pitänyt","  Jes. 41:8-9

Aabraham, Jumalan ystävä! Se on suurta!





Jos miettii, voiko ottaa näitä jakeita; Jes. 41:8-10 itselleen, niin emmekö me uskovatkin ole Aabrahamin perillisiä?! Jumalan ystävän perillisiä, juutalaisen kansan kanssa.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti