tiistai 13. helmikuuta 2024

Hyvän Paimenen hoidossa

"Herra itse kulkee sinun edelläsi.
 Hän on sinun kanssasi,
 hän ei jätä sinua yksin
 eikä hylkää sinua.

 Älä lannistu, älä pelkää."
 5. Moos. 31:8 KR-92

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni
 ja minä tunnen ne,
 ja ne seuraavat minua.
 Minä annan heille ikuisen elämän.
 He eivät koskaan joudu hukkaan,
 eikä kukaan riistä heitä minulta."
 Joh. 10:27-28 KR-92




"ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen";

 ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala
 on  minulle antanut!"  Hebr. 2:13 


---

Nämä jakeet puhutteli minua tänään.  Kuvan yläpuolella olevat luin tänä aamuna vanhasta päivän sanasta, jota käytän. Kuvan alla olevasta jakeesta  tuli sitten mieleen tuo alemman osan ajatus, ja etsin sitten koko jakeen.  Ihastuttava ajatus, että olemme Paimenelle kuin lapset...☀️ Niin hyvästi Hän meistä huolta pitää! Ei jätä hunningolle omiaan, osaa hoitaa oikein jokaista meistä! Tuntee meidän jokaisen ominaispiirteet tarkkaan. Niin myös vaivat ja vastukset, sekä ilonaiheet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti