sunnuntai 5. elokuuta 2018

Tähän aamuun


"... - Armon hetkellä minä vastaan sinulle, pelastuksen päivänä minä autan sinua..." Jes. 49:8 KR -92

"... Tallatuilta teiltäkin he löytävät ravintonsa, paljas kalliorinne on heille laidunmaa." Jes. 49:9  KR -92

"Niin sinä opit tietämään, että minä olen Herra: ne, jotka minua odottavat, eivät joudu häpeään." Jes. 49: 23 KR -92

---



Tänä aamuna ajatukseni lähtivät vaeltelemaan  ahdistaville urille. Oli yhtä ja toista, joista mietin, että miksi näin on? Niitä sitten Jumalalle luettelin. Jonkin ajan kuluttua alkoi mielessäni soida laulu: "Vain yksin Jeesus, hän mulle riittävi, vain hänen luonaan tyyntyy syömmeni."
Rukouskirjaakin ylösnoustuani vilkaisin. Siinä oli tämän päivän kohdalla se jae, jossa on siitä, että kaikki päivämme olivat luodut, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut...
Jakeet ovat vihosta, jonka löysin etsiessäni laulukirjaa.





2 kommenttia:

  1. Hänen tiedossaan ovat kaikki elämämme päivät, onneksi! Ja Hänellä on vastaus kaikkiin elämämme ongelmiin, mikä se vastaus on, sitä emme tiedä, mutta meidn parhaaksemme kumminkin. Siunattua sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noinhan se on:) Monesti vain ei jaksaisi millään odottaa. Siunausta sinunkin sunnuntaihisi!

      Poista