torstai 1. marraskuuta 2018

Ei ole mitään, jota sinä, Herra, et täysin tunne

"...ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.

Sinä ole saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.

Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun henkesi olisi,
minne paeta sinun kasvojesi edestä?
Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä;
jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tartttuisi minuun.

Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus."

Ps139:4-12



4 kommenttia:

  1. Hyvä muistutus! T: Villasukkavihulainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli mieleeni nuo jakeet tänä aamuna, kun tuolla ulkona kävelin:)

      Poista
  2. Looks like you have not got snow yet. We already some and it all melted. Have a wonderful weekend!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. We had a bit of snow but it was melting. That photo is not this year. A wonderful weekend for you too:)

      Poista