lauantai 31. elokuuta 2019

Siunauksen alla

"Hän on siunannut meitä kaikella Hengen siunauksella, taivaallisilla aarteilla Kristuksessa." Ef. 1:3 KR-92



"Siunaus on jotakin muuta kuin onnen tunne. Siunaus pitää sisällään elämän tappiot ja sairaudet ja taakat, nekin, joita meidän on kannettava kenties elämämme loppuun saakka. Siunaus on sitä, että meitä ei hylätä minkään taakan tai minkään muunkaan vaikeuden takia. Ja siunaus on tietysti sitäkin, että saamme ottaa  hyvää Isän kädestä, jos hän sitä meille antaa. Jos me saamme hyvää, on se annettu siksi, että antaisimme sitä eteenpäin toisille tarvitseville. Siunaus ei ole lupaus taakattomasta elämästä ja vaelluksesta. Ei totisesti. Mutta siunaus on pettämätön lupaus: "Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun. Olet arvokas minun silmissäni, olet kallis ja rakas."  Joka päivä Jumalan kämmenellä/Juha Vähäsarja








8 kommenttia:

  1. Kiitos, Metsäntyttö!
    Siunausta Sinunkin elämääsi!

    VastaaPoista
  2. Onneksi meillä on Jumalan huolenpito :)

    VastaaPoista
  3. Hienosti Vähäsarja sanoo tämänkin. Kaiken saa ottaa Isän kädestä, kaikki se on siunausta! T. Kirjarakkautta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen monesti miettinyt tuota siunattuna olemisen asiaa, että uesein se nähdään vain sinä hyvävä, mikä silmään näkyy.

      Poista
  4. He loves and takes care of us all!! Peace!

    VastaaPoista