maanantai 18. joulukuuta 2023

Niin, sinä tiedät kyllä...

... miten masentunut olen taas tänäkin aamuna, varmaankin enemmän kuin monena muuna aamuna. Tämä korva/kuuloasia masentaa minua. Sinä tiedät, millainen murehtija ja masentuja ja pelkääjä olen. Tänäkin aamuna jo ennen ylösnousua näitä sinulle vuodatin. Sinä tiedät kaiken, jo ennalta ennenkuin anommekaan, niinkuin tuo aamulla löytämäni sanoo.

"... sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan." Matt. 6:8

"Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää siis peljätkö, te olette suurempiarvoisia kuin monta varpusta." Matt. 10: 29-31

Pidät siis tarkkaa lukua meistä, ja meidän kaikista  asioistamme, koko ajan! Vaikka kaikki meistä tuntuisi vaikealta ja masentavalta ja merkityksettömältä. 

---

Etsin kuvaa tähän kirjoitukseen. Löysin tuon. Se mielestäni sopi tähän.

Näetkö kuvassa sydämen?


Mutkiin voi olla kirjailtu sydän... Jumalan rakkauden merkki.


2 kommenttia:

  1. Kiitos tästä! ❤️ Tarpeellista rohkaisua minullekin. Minä taas murehdin jatkuvasti pahenevaa silmävaivaani. Mutta Isä tietää kyllä meidän vaivamme. Ihana ajatus tuo, että mutkiin voi olla kirjailtu sydän ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarvitsen itse tällaista rohkaisua ihan yhtenään❤️ Mulle aamut varsinkin on sellaisia hetkiä, mutta pitkin päivää voi olla niitä parempia/pahempia hetkiä jolloin täytyy ruveta etsimään jotain lohdullista/rohkaisevaa.

      Poista