perjantai 27. syyskuuta 2024

Jumala on luvannut!

Jumala on luvannut olla kanssamme joka päivä, Jeesuksen sanomin sanoin. Jos, ja kun, niin kerran on, ei hän voi jättää huomiotta meitä ja meidän asioitamme, mitään niistä. Matt. 28:20: "... minä olen teidän kassanne joka päivä maailman loppuun asti." sanoi Jeesus, Jumalan Poika

Jos tämän useammin muistaisin, ja todella uskoisin, ihan omassakin elämässä;  niin olisin, voisin olla -  rauhallisempi. Koska; vaikka: "...Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman." Joh. 16:33




Läsnäolostaan kanssamme Jeesus muistutti siinäkin, kun erityisesti sanoi olevansa mukana siinä kun yhdessä ollaan koolla hänen nimessään, ja hänen nimessään yhdessä sopien jotain rukoillaan: "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään." Matt. 18:19-20 KR-92


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti