maanantai 22. lokakuuta 2018

Erottamaton

"Mikä voi erottaa meidät Kristuksen rakkaudesta? Tuska tai ahdistus, vaino tai nälkä, alastomuus, vaara tai miekka?" Room. 8:35 (KR-92)

"Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei  nykyiset  eikä tulevaiset, ei voimat,  ei korkeus eikä syvyys, ei mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesukessa, meidän Herrassamme." Room. 8:38-39 (-33/-38)

"Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?" Room. 8:31 (-33/-38)




2 kommenttia:

  1. Tämä on yksi Raamatun ihanimmista kohdista! Se on ollut minulle erityisen tärkeä tänä syksynä. Siunausta sinulle uuteen viikkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Samoin sinulle! Minulle tuli vain aamulla ennen ylösnousua mieleen tuo "vaara" jne. Tuosta vaarasta mietin, että monenmoista mahdollista vaaraa saattaa olla ihmisellä mielessä, mutta oli ihana ajatella, että mikään semmoinenkaan ei meitä erota Jumalan rakkaudesta.
      Ylösnoustuani rupesin etsimään, että mistä se jae nyt löytyykään. En yleensä muista niitä, mutta kuvittelin helposti löytäväni sen sellaisesta raamatusta, jossa mulla on paljon viivauksia. Vaan toisin kävi. En löytänyt, mutta Koivuniemen raamattuhausta löytyi:)

      Poista