lauantai 9. helmikuuta 2019

Armosi on minulle kalliimpi kuin elämä!

Mieleeni tuli otsikon sanat. Luulin, että se olisi Raamatussa ja halusin etsiä kohdan. Vaan eipä sitä löytynyt. Löytyi kyllä yksi sitä hyvin paljon muistuttava jae: "Sillä sinun armosi on parempi kuin elämä, minun huuleni ylistäkööt sinua." Ps. 63:4

Myöhemmin samana päivänä menin  ottamaan Wislöffin Rukouskirjasta "peukalopaikkaa" ahdistaviin ajatuksiini sekä vaikeuteeni uskoa armoon ja synnin anteeksiantoon. Kirja aukesi sivulta 79. Tekstin otsikko oli "Turva Jumalassa" ja jakeena oli: "Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse."  Ps. 57:2


Ja kun luin sivua eteenpäin, sieltä Wislöffin itsensä kirjoittaman tekstin joukosta tuli esiin:
"Armosi on minulle kalliimpi kuin elämä."




2 kommenttia:

  1. Herran armo on ylitsevuotavainen niille jotka häneen turvaavat! Me saimme tänään kokea pientä johdatuksen makua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja vaikka sen tietääkin, niin silti on joskus vaikea luottaa siihen omalla kohdalla. Käväisinkin muuten äsken katsomassa sen sun jutun tästä päivästä, oli kyllä mielenkiintoinen kohtaaminen ja muutenkin kivat päivän piristykset:) Itse en ole saanut tänään aikaiseksi mitään.

      Poista