torstai 26. maaliskuuta 2020

Jumalan avun turvissa

"älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä  vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä." Jes. 41:10




"...Mutta sinä iloitset Herrassa, Israelin Pyhä on sinun kerskauksesi.
Kurjat ja köyhät etsivät vettä, eikä sitä ole; heidän kielensä kuivuu janosta.
Mutta minä, Herra, kuulen heitä, minä, Israelin Jumala, en heitä hylkää.

Minä puhkaisen purot kalliokukkuloihin, lähteet laaksojen pohjiin;
minä muutan erämaan vesilammikoiksi ja hietikon hetteiköksi.
Minä kasvatan erämaahan setripuita, akasioita, myrttejä ja öljypuita;
minä istutan arolle kypressejä, jalavia ynnä hopeakuusia,
jotta he näkisivät ja tietäisivät, huomaisivat ja myös ymmärtäisivät,
että Herran käsi on tämän tehnyt, Israelin Pyhä sen luonut." Jes. 41:16-20


2 kommenttia:

  1. Olipa taas sopiva! Siunattua viikkoa sinne:) T: Villasukkavihulainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekan jakeen löysin hartauskirjasta ja Raamatusta sitten lisää siitä samasta luvusta:)

      Poista