torstai 5. maaliskuuta 2020

Kuollut - ja uuden elämän saanut Kristuksessa!

"...yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet."
2 Kor. 5:14

"Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskosa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni." Gal. 2:19-20

"Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin:

"Älä sano sydämessäsi:
 Kuka nousee taivaaseen?"
 se on: tuoman Kristusta alas, 
tahi:
"Kuka astuu alas syvyyteen?"
 se on: nostamaan Kristusta kuolleista.

Mutta mitä se sanoo?
"Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi";
se on se uskon sana, jota me saarnaamme.

Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi,
että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, 
niin sinä pelastut; 
sillä sydämen uskolla tullaan  vanhurskaaksi 
ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Sanoohan Raamattu: 
"Ei yksikään joka häneen uskoo, joudu häpeään.".
Room. 10:6-11




  
Toiseen tekstiin tältä päivältä: Meillä sentään on Sovittaja!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti