tiistai 6. huhtikuuta 2021

Jotain kai voisin jättää Jumalallekin...

Aamulla alkoi pyöriä mielessä liikaa eräät asiat, joita on ollut pakkokin miettiä. Mutta nyt siihen tuli vielä "ylimääräinen lisäajatus", joka tuntui jo olevan liikaa. Mutta sittenpä tuli myös mieleen, että "voisin kai jättää Jumalallekin jotain".

Niinpä. Voisin tosiaan. Kuvittelenko minä, ettei Jumala ymmärrä, eikä osaa, järjestää asioitani? Hän, joka pystyy luomaan taivaat ja maan, ja laskemaan joka hiuksenkin? Kuvittelenko, että minun kuuluisi osata suoriutua kaikesta oikein, kun en osaa edes suunnitelmia tehdä oikein? Eiköhän se ole Jumalalla parhaat visiot asioista - kaikista asioista.

"Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." Jer. 29:11 KR-92






Siunattua viikkoa sinulle - Jumalan suunnitelmissa!





4 kommenttia:

  1. On se helpottavaa että saa kaiken jättää Jumalalle:) Tuo on ihana Raamatunkohta. Ja hienot kuvat:) Siunattua viikkoa sinne myös! T: Villasukkavihulainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Se on kyllä helpotus, kun muistaa ottaa Jumalan lukuun! Usein sitä vain itse yrittää säheltää.

      Poista
  2. Kiitos kun jaoit tämän! Täälläkin on tullut murehdittua viime aikoina ihan urakalla. Tuo jae on ihana ja tuli tarpeeseen. Siunausta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Onneksi tuon jakeenkin mieleeni sain! Kun vain muistaisikin useammin Jumalan läsnäolon kaikessa.

      Poista