sunnuntai 4. huhtikuuta 2021

Lohdullisia ja rohkaisevia sanoja - sekä rukous

"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa..."  Joh. 14:1-2 





"Paranna minut, Herra, niin minä parannun, auta minua, niin olen autettu. Sillä sinä olet minun ylistykseni." Jer. 17:14




Siunattua sunnuntaita sinulle!

---
Yllä olevat jakeet tuntuivat minusta tänä aamuna lohdullisilta. Jokaiselle on paikka. Jeesus kehotti muistamaan kuka Hän todella on. Sen vuoksi meidänkään ei tarvitsisi niin kaikenlaista murehtia.

Rikkinäisetkin kelpaavat. Jeesus ei heitä luotaan ketään, joka haluaa hänen luoksensa tulla. "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." Joh. 6:37





4 kommenttia:

  1. Lohdullisia jakeita tosiaan - ja ihanat kuvat! Varsinkin tuo, jossa auringon säteet näkyvät noin upeasti.

    VastaaPoista
  2. Jeesus on ylösnoussut, hän elää !, hän meni edeltä valmistamaan meille asunnon.

    VastaaPoista