lauantai 28. huhtikuuta 2018

Hän ei hylännyt vikuroivaa

"Minä olen kyllä kuullut Efraimin valittavan:

'Sinä olet kurittanut minua, olen saanut kuritusta niinkuin vikuroiva vasikka. 
Palauta minut, niin minä palajan; sillä sinä olet Herra, minun Jumalani.
Sillä käännyttyäni minä kadun, ja päästyäni ymmärrykseen minä lyön lanteeseeni. 
Minä häpeän, tunnen häpeätä, sillä minä kannan nuoruuteni pilkkaa.'

Eikö Efraim ole minun kallis poikani,minun lempilapseni?

Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. 
Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra."
                                                                                                                        Jer. 31:18-20






Pystytä itsellesi kivimerkkejä,
aseta itsellesi tienviittoja,
paina mieleesi tie, polku,
 jota olet kulkenut..."
Jer. 31:21




2 kommenttia:

  1. Onko tuo kuva jostain "metsäkirkosta"? Naapuri-kirkonkylässäkin on sellainen metsäkirkko, sitä kutsutaan paimenkirkoksi, olemme kerran siellä käyneet Jumalanpalveluksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli Kolilla. En tiedä, mutta oletan että siinä saatetaan pitää jotain tilaisuuksia. Siinä oli sellainen vähän avoimempi kallioalue, jonka voisi kuvitella sopivan sellaiseen tarkoitukseen.

      Poista