tiistai 15. tammikuuta 2019

Kuulee aina hyvin tarkalla korvalla!

Olin päivätorkuilla. Yht'äkkiä siinä puolihorteessa havahduin siihen, että erään tyttäreni ääni tuntui kutsuvan minua. "Äiti!" kuulin hänen kutsuvan minua. Havahduin hereille ja tajusin, etteihän  hän ollut edes kotosalla voidakseen minua kutsua luokseen. En tiedä, ajatteliko hän minua, mutta minä tulin ajatelleeksi häntä. Tulinpa sitten ajatelleeksi sitäkin, että varmaa on, että Jumala kuulee aina sen, kun me kutsumme häntä! Tapahtuu se sitten kuinka kaukaa tahansa, ja olkoon kutsu kuinka hiljainen ja huomaamaton tahansa.

"Herran silmät tarkkaavat  vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa." Ps. 34:16


Siunattua päivää sinulle!

2 kommenttia:

  1. Herran läsnäoloa tässä kaivataankin huonon yön jälkeen, mutta siunausta sinun päiväsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huonosti nukuttu yö vaikuttaa tosiaan ehkä pitkälle päivään, monella tapaa. Toivottavasti saat virkistystä tänään:)

      Poista