perjantai 4. tammikuuta 2019

Niinkuin sade - ja lumi!

"Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee,
 ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan,
 tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi,
 antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: 
 ei se minun tyköni tyhjänä palaja, 
 vaan tekee sen, mikä minulle otollista on,
 ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin." Jes. 55:10-11



Lumen maassa ollessa näyttää siltä, että ollaan kaikkein etäämmällä mistään kasvavasta. Mutta se tekee tehtävänsä. Ajallaan myös maata kostuttaen.

"Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen,
 jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä:
 Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki,
 että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi." Jes. 57:15



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti