perjantai 17. huhtikuuta 2020

Älä pelkää, sinä Herran oma!

"älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi;
 älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi;
 minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua   vanhurskauteni oikealla kädellä." Jes. 41:10 




Saman luvun edeltävässä jakeessa Jumala sanoo: "jonka minä olen ottanut maan ääristä ja kutsunut maan kaukaisimmilta periltä, jolle minä sanoin: "Sinä olet minun palvelijani, sinut minä olen valinnut, enkä sinua halpana pitänyt"," Jes.41:9

Ne sanat sanottiin alunperin Israelille, Jaakobille, Aabrahamin siemenelle. "Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan." Gal. 3:29

Lisää tästä lupauksen perillisenä olemisesta Galatalaiskirjeen 3. luvussa.


Siunattua päivää sinulle!


6 kommenttia:

  1. Kiitos Metsäntyttö kun jaksat uskollisesti kirjoittaa tänne Raamatun sanaa! Sitä on mukavaa lukea täältä, vaikka luenkin säännöllisesti Raamattuani. Kiitos Taivaalliselle Isälle että olen saanut rauhallisen mielen. Se on ansiotonta armoa minulle.
    Olemme viihtyneet mieheni kanssa karanteenissa, jossa oleme ikämme mukaisesti. Siunausta sinulle. Kirsti Keski-Uudeltamaalta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kirsti; siunausta teille sinne myös! Joskus tuntuu hyvältä, kun löytää vaikkapa vain yhden jakeen, joka itseä puhuttelee. Itse olen toisinaan jotain sellaista etsinyt, ja iloinnut sitten, kun olen löytänyt:)

      Poista
    2. Kiitos, se on juuri näin!

      Poista
  2. Ihana lupaus on tuo, että Jumala itsee vahvistaa, auttaa ja tukee meitä! Sitä lupausta tarvitaan. Kaunis kuva myös!

    VastaaPoista