torstai 4. elokuuta 2022

Älä pelkää... - vieressä on Parantaja itse!

"älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; 
älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi;

minä vahvistan sinua,
minä autan sinua,
minä tuen sinua

vanhurskauteni oikealla kädellä." 
Jes..41:10  

Mikä on sinun kipeä paikkasi, joka aiheuttaa pelkoa? Sinulla lie omasi, minulla omani. Sitä kaipaa turvaa, tukea, ja vakuutusta siitä, että ei tarvitse olla yksin, vaan että Jeesus on kanssani; eikä mitään satu - siis tapahdu, ilman Hänen lupaansa.  Pyydän - ja pyydä sinäkin, että Jeesus ne kipeät paikkamme parantaa, ja kaiken mikä siihen liittyy!




- Minä olen sinun kanssasi

- Minä vahvistan sinua 
- Minä autan sinua
- Minä tuen sinua
  
- vanhurskauteni oikealla kädellä! 



2 kommenttia:

  1. Tuossa Jesajan kohdassa on ihanat lupaukset. Onneksi Jumala voi meidän kipeitä kohtiamme koskettaa ja parantaa ❤️

    VastaaPoista