keskiviikko 1. toukokuuta 2019

Ei meidän ole tarkoitus jäädä tänne

"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen.  Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille  sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen." Joh. 14:1-3

"Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan... ...sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla."  1 Tess. 4:14,17-18

 



Elämä saattaa hiertää meitä itsekutakin monin eri tavoin. Joutuu ehkä miettimään, onko asioiden tarkoitus ollakin juuri niin, kuin ne ovat. Lohdullista on, että vielä tulee aika, jolloin saamme olla aina kotona. Siellä ei mikään matkavaiva hierrä.

Tänä aamuna minua lohdutti nuo kirjoittamani jakeet. 


Olkoon päiväsi siunattu!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti