perjantai 20. joulukuuta 2019

Vapaus...

"Vapauteen Kristus vapautti meidät..." Gal. 5:1

Vapaus... joka ei vapauta minua kaikista vaivoista ja vastuksista. Ei kaikista peloista. Vapaus, joka ei vapauta minua tämän elämän vastaamattomista kysymyksistä. Ei sen suruista, eikä painolasteista.

Se on erilaista vapautta. Vapautta synneistä. Niistä tekemättömistä töistä. Ja niistä joita tulin tehneeksi.. Se on iloa siitä, että ne on kannettu ristille ja sinne naulattu. Vapautta siitä, ettei minun tarvitse välittää syyttäjän huudoista. Koska tiedän minulle myönnetyn vapauden.




"Mutta minä tiedän lunastajani elävän,
 ja viimeisenä hän on seisova multien päällä."
Job 19:25


4 kommenttia:

  1. Ei onneksi tarvitse välittää syyttäjän huudoista! Juuri tänään minulle tuli tunne, että joku tai jotkut eivät varmaan koskaan anna minulle anteeksi joitain vanhoja tekemisiäni ja tekemättä jättämisiäni. Mutta Jeesuksessa meillä on tosiaan vapaus ja anteeksiantamus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole siunattu ystäväni! Jos joku ei sinulle anteeeksi antaisikaan, niin Jeesus ainakin on jo antanut, ja kantaa sinua rakkaudellaan!

      Poista
  2. Kiitos Metsäntyttö!
    Siunattua joulunaikaa sinulle ja perheellesi 🧡

    VastaaPoista