keskiviikko 26. elokuuta 2020

Ei tarvitsisi arkana pälyillä

Niin, ei tarvitsi. Mutta silti teen sitä jatkuvasti. Milloin minkin syyn tähden. Vaikka hän tänäänkin Sanassaan vakuuttaa:

"älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä  tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä." Jes 41:10

Sitä ennen sanottiin: "Sinä olet minun palvelijani, sinut minä olen valinnut enkä sinua halpana pitänyt." Jes. 41:9

Näitä puhuttiin Israelille; Aabrahamin siemenelle. Aabrahamin siemeniin lukeutuvat myös me pakanakansoihin kuuluvat, jotka Aabrahamin tavoin uskosta saamme lupauksen periä.



2 kommenttia:

  1. Ihania lupauksia nuo! Kyllä sitä tarvitseekin, että Jumala vahvistaisi, auttaisi ja tukisi heikkoa, pelokasta lastaan. Siunausta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna, samoin sinulle! Kyllä sitä tosiaan tarvitsee kaikenlaista rohkaisua jatkuvasti - ilman ei voi olla.

      Poista