lauantai 15. tammikuuta 2022

Välittääkö Hän...?

Tämä teksti oli tarkoitus lisätä edelliseen juttuun, mutta kun sitä tein, onnistuin jotenkin sössimään homman, ja osa jo kirjoitetusta hävisi. No, tässä nyt sitten:

Olin herännyt masentunein mielin. Ja niihin mietteisiin osui paikalle omia ajatuksiaan esittämään sekin, jota ei kaivata: vihollinen. Mutta onneksi Jumala on aina paikalla puolustamassa!

- v: Ei Jumala sun asioistas välitä.

Mutta Jumala sanoo:

"Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun." Jes. 43:1

"Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan..." Jes. 43:4

- v: Ei se sana sulle ole tarkoitettu.

"Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme kutsuu." Apt. 2:39

"Te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: 'Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki maan sukukunnat'." Apt. 3:25

---

Muistin ensin alkuun vain jotain joistakin jakeista  vihkoon kirjoittaessani. Sitten etsin jakeita Raamatusta.

Jeesuskin vastusti saatanaa Raamatun sanalla. Senkin vuoksi meidän on hyvä lukea Raamattua.



Ja Jumala sanoi Aabrahamille lupauksen, joka oli tarkoitettu kantamaan kauas... :  "Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki kansakunnat maan päällä, sentähden että olit minun äänelleni kuuliainen " 1. Moos. 22:18



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti