lauantai 6. huhtikuuta 2024

Ei enää vieraana - vaan tuttuna!

"... minä saan nähdä Jumalan. 

Hänet olen näkevä apunani. 
Silmäni saavat nähdä hänet, 
eikä hän ole minulle vieras..."
Job 19:26-27 Raamattu kansalle/
Sana elämään kommentaariraamattu


"... minä saan nähdä Jumalan,
saan katsella häntä omin silmin, 
ja silmäni näkevät: hän ei ole minulle outo!

Tätä minun sydämeni kaipaa."
 Job 19:26-27 KR-92






 
---

Tänä aamuna, liian aikaisin herättyäni, ja sitten uudelleen makoillessani, nyt sohvalla, torkkupeittoni alla, tuli  siinä mietteisiini se Pietarin anopin tapaus... Jotenkin siinä torkkupeiton alla oli helppo kuvitella sitä tilannetta. Emme tiedä, tunsiko se anoppi jo Jeesuksen, joka lähestyi häntä -  hänen sairaana siinä maatessaan...  Mutta jos ei tuntenut, tuli hän nyt ainakin tuntemaan häntä...☀️


--- 
Rukous:

Tule Jeesus!

Yllätä tänään ihmisiä parantaen
ruuniin sairaudesta, 
mielen kivuista, 
synnin haavoista.

Ilahduta olemisellasi luonamme, 
rakkautesi lämmöllä❤️


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti