maanantai 29. huhtikuuta 2024

Meidän murheemme on kuitenkin Jumalan hoidossa!

Erityisesti minua puhutteli tänään omien murehtimisteni kanssa aamulla se ajatus, jonka mieleeni tulleista ja sitten luetustakin huomioin, että siinä Jeesus ikäänkuin yhdistää meidän murheemme, ja uskon häneen. Niillä murheilla on linkki, side, Jumalaan. Jumala tietää ne. Ja hallitsee niitä. Ne eivät ole jotain holtittomasti tapahtuvia asioita meille. Jumala huolehtii niistä. Siltikin, vaikka ne meitä kiusaa, ja vaikuttaa tunteisiimme.


"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen.
Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun." 
Joh. 14:1

"Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö." Joh. 14:27

"Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa." Matt. 6:35


"... kaiken olet mitannut..."
Ps. 139:3 KR-92





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti