maanantai 22. huhtikuuta 2024

Hän on tänäänkin kanssamme/kanssani

"Olenhan minä sinua käskenyt: 
Ole luja ja rohkea; älä säikähdy 
äläkä arkaile, sillä Herra, 
sinun Jumalasi, on sinun kanssasi,
missä ikinä kuljetkin." Joosua 1:9


Oma mieli voisi tuohon piankin
heittää, että tuo oli Joosualle, 
ei kai tuota voi itselle ottaa?

Mutta kuule! 
Jeesus sanoi:

"... Ja katso, minä olen
teidän kanssanne joka päivä
maailman loppuun asti."
Matteus 28:20









Näistä kuvista... Kun etsin kuvia, en osannut päättää mitä otan. Siispä otin kaikki joita mietin. Niissä on kuitenkin näkyvissä jotain siitä, että Hänen kanssaan...

Vesi muuttuu viiniksi, kuolleet nousevat ylös, Paimen hoitaa lampaitaan. Hän on myös kallio allamme ja tarkkailee askeleitamme☀️



4 kommenttia:

  1. Amen! Juuri luin tänään tuon Matteuksen kohdan:) Siunausta sinulle!

    VastaaPoista
  2. Nuo taideteoksesi ovat tosi hienoja! Kunpa useammatkin saisivat niitä nähdä! T. Häivähdys

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät niistä😊☀️ Joku ehdotti mulle joitakin vuosia sitten, että voisin jonkun näyttelyn pitää... Ja se toteutui viime kuussa. Sain Lieksan kirjastossa pitää maaliskuun ajan pitää paljon piirustuksia esillä. Se oli kiva juttu, kun välillä olen harmitellut sitä, että vain pöytälaatikossani ovat. Onneksi on ollut tämä mahdollisuus myös, että blogissa olen voinut niitä käyttää.

      Poista