keskiviikko 25. heinäkuuta 2018

Odota Herraa!

"Ja Daavid sanoi pojallensa Salomolle: "Ole luja ja rohkea ja ryhdy työhön, älä pelkää äläkä arkaile, sillä Herra Jumala, minun Jumalani, on oleva sinun kanssasi. Hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua, kunnes olet saanut valmiiksi kaikki Herran temppelissä tehtävät työt."
1. Aik. 28:20

"Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa." Ps. 27:14

"Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani."
Ps. 42:12

"Olenhan minä sinua käskenyt: Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin." Joos. 1:9

---

Odottaminen ei ole helppoa. Mutta juuri silloinhan tarvitsee rohkaisua ja  kehotusta siihen, ettei väsyisi odottamaan, ei heittäisi sikseen, ei menettäisi rohkeuttaan... Jeesus itse sanoi olevansa meidän kanssamme joka päivä!

"...minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." Matt. 28:20

Ja tuon hän sanoi silloin, kun oli jo käynyt kuolemassa ja noussut ylös ja ilmestyi sitten opetuslapsilleen. Joukossa oli niitä jotka rukoilivat, ja niitä jotka epäilivät... Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille.




4 kommenttia:

  1. Kiitos rohkaisun sanoista! Siunattu olkoon päiväsi!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, tämä oli hyvä tähän aamuun:) Siunattua viikkoa! T: Villasukkavihulainen

    VastaaPoista