keskiviikko 24. huhtikuuta 2019

Ei muutoksia, ei vaihtelua

Jossain laulussa sanotaan: "...ei vaihteen varjoa, luonasi sun...". Täällä ajassa kaikki vaihtelee, enemään tai vähemmän. Minäkin tunnen oloni epämukavaksi pienienkin vaihteluiden takia. Siksipä onkin lohdullista, että Hänen luonaan ei tule olemaan muutoksia, vaan kaikki pysyy.

"...Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen..." Jes. 44:6

"...Tästedeskin minä olen sama..." Jes. 43:13

"Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala,
 sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret." 5 Moos. 33:27




Ja löytyipä sekin jae, jossa  siitä "vaihteen varjosta" puhuttiin:

"Jokainen hyvä anti ja täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä,
 jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa." Jaak. 1:17


Siunattua päivää sinulle!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti