maanantai 13. heinäkuuta 2020

Huomenta!

Tänä aamuna minua odotti keittiön pöydällä tällainen kuva; hyvän aamun toivotus yhdeltä tyttäreltäni...



Ja tässä sitten meille itsekullekin vielä sanallinen toivotus hyvään aamuun ja päivään:


"... Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun." Jesaja 43:1


Sanotko, ettei se sinua koske; että sehän oli Israelin kansalle? Kyllä se koskee juuri sinuakin. Aabrahamin saama siunaus tuli kaikkien kansojen osaksi; kaikkien ihmisten, jotka sen todella Jumalalta tahtovat saada. Kutsu on huudettu kaikille. Jokaisen nimi huudettiin. Myös sinun - ja minun. Sinäkin saat tarttua siihen.


Siispä...

Hyvää tätä päivää:)


4 kommenttia:

  1. Onpa aivan ihana, iloinen ja kesäinen tuo saamasi hyvän aamun toivotus! Ihanaa myös muistaa, että meidät on ihan nimeltä kutsuttu. Siunausta sinulle uuteen viikkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, siunausta sinunkin viikkoosi! Oli se kuva oikein aamun ilahdutus, ja hyvä oli lukea sekin jae:)

      Poista
  2. Onpa suloista jättää tuollainen tervehdys! Sellainenhan suorastaan pelastaa päivän.
    Siunausta alkaneeseen viikkoon, jokaiseen kesäiseen päivään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, siunausta sinun viikkoosi ja kesääsi myös! Oli se aamulla kiva yllätys:)

      Poista