torstai 16. heinäkuuta 2020

Vahva turva - Auta katsomaan siihen

Jeesus, sinä tiedät miten valtavan säikky minäkin olen. Auta meitä, että katsoisimme sinuun, emmekä niitä uhkia, jotka meitä pelottaa.


"Daavidin virsi. 
Herra on minun valkeuteni ja autuuteni:
ketä minä pelkään!

Herra on minun elämäni turva:
ketä minä vapisen!"
Ps 27:1



"Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, 
...
vaikka sota nousisi minua vastaan,
siinäkin minä olisin turvassa."
Ps 27:3


Tämä on tosiasia. Olemme vahvassa turvassa. Vaikka tunteet olisivat toista mieltä.





"Hän itse on tuo suojus." Fredrik Wislöff/Levähtäkää vähän





4 kommenttia:

  1. Tämä oli taas sopiva muistutus! Joskus tuntuu että oikein ikäänkuin kaivelee niitä pelottavia asioita, koska epäusko on niin suuri ja sanoo että ethän sinä nyt vain voi luottaa ja odottaa. Onneksi Jumala on kuitenkin suurempi ja saadaan odottaa Häntä. Se oli kiva muistaa taas tänä aamuna kun meinaa ajatukset kulkeutua taas kaikkeen mikä pelottaa. T: Villasukkavihulainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosiaan just noin, että usein sitä oikein kaivelee niitä asioita, eikä se kyllä tee hyvää. Oli minullekin hyvä löytää nuo luettavat tänään. Siinä Wislöffin kirjassakin oli oikein hyvä teksti.

      Poista
  2. Nämä ovat ihania lupauksia pelokkaalle. Mikä ihana turvallisuus noissa jakeissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tosiaan ihanat lupaukset:) Kiva, että on kirjoja, joista niitä vielä helposti on löydettävissä.

      Poista