lauantai 10. heinäkuuta 2021

Monen ahdistuksen kautta

"...Monen ahdistuksen kautta..." 

"Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa..."

Siinä yksi syy moniin ja monenlaisiin ahdistuksiimme? Silloin me rukoilemme Herraa...

--- 

"Sillä yötä päivää oli sinun kätesi raskaana minun päälläni; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela." Ps. 32:4

"Ja Herra johdattaa sinua alati, ja ravitsee sielusi kuivissa erämaissa; hän vahvistaa sinun luusi, ja sinä olet oleva niinkuin runsaasti kasteltu puutarha, niinkuin lähde, josta vesi ei koskaan puutu." Jes. 58:11

Ole armollinen! Anna synnit anteeteeksi! Virvoita jälleen!

---

Millä silmin Jumala minua katselee tai minä häntä:

Näihin sopivaa:

"Siirrä tarkastelupiste itsestäsi Jumalaan."  Tv7.fi/Päivän sana/10.7.2021/Veli Johannes

"Sinä katsot matkaani iankaikkisuuden näkökulmasta ja olet tehnyt suunnitelman elämälleni." Juha Vähäsarja/Joka päivä armon suojassa/ 10. heinäkuuta         









2 kommenttia:

  1. Ahdistus saa meidät tosiaan rukoilemaan ja etsimään Herraa. Jos olisi kovin helppoa, hänet helposti unohtaisi - näin minulle ainakin meinasi joskus käydä, kun oli välillä helpompaa. Onneksi hän voi tehdä meistä niitä runsaasti kasteltuja puutarhoja! Ja hän voi siunata. Usein kivun kautta syntyy lopulta jotain uutta ja hyvää, vaikka ei niissä Jumalan kouluissa millään jaksaisi olla ja odottaa niitä parempia aikoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen huomannut saman, että jos on helpot ja mukavat ajat, niin kyllä siinä äkkiä Jumalan etsiminen jää vähemmälle... kun nautiskelee niistä kivoista asioista vain. On se sääli, että se niin vain on.

      Poista