maanantai 19. lokakuuta 2020

Aamun lohdullinen jae

 Tänä aamuna mieleen tuli tämä:

"...avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua..."

Ja kun yhä löydän itseni kyselemästä, voitko auttaa minua myös niissä asioissa, joissa koen olevani aivan mahdoton, vastaus löytyy siitä, kun eräs isä  tuli kysymään sinulta apua sairaan poikansa takia. Hän kysyi, "jos sinä jotakin voit"... Sinä vastasit: "Jos voit! Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo." Ja niin sinä paransit sen epäuskonsa ja uskonsa kanssa kamppailevan isän pojan.

Kiitos, että sinä tahdot. Ja sinä voit. 
Ja minun osani on kunnioittaa sinua...


4 kommenttia:

  1. Tuo onkin ihana jae, että Jumalaa saa huutaa avukseen hädän päivänä ja hän tahtoo auttaa. Tartutaan tähän lupaukseen! Ja hänelle on tosiaan kaikki mahdollista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tartutaan tosiaan! Katsotaan mieluummin Häneen, kuin kaikkeen ympärillä olevaan, joka tahtoo masentaa ja nujertaa.

      Poista
  2. Minä jostain sain päähäni aamulla tämän jakeen: "Minä nostan silmäni ylös vuoria kohti.Mistä tulee minulle apu? Apu minulle tulee Herralta, joka on luonut taivaan ja maan."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän tosiaan on se, jonka puoleen kannattaa kääntyä. Hänellä on keinot kaikkiin tilanteisiin ja hän myös tahtoo auttaa meitä.

      Poista